Bel ons

Schrijf ons

Onze vereniging groepeert alle hemofiliepatiënten die gemeenschappelijke bekommernissen delen. Wij vertegenwoordigen, verdedigen onze behandeling, informeren, geven een stukje opvoeding in de gezondheid, ondersteunen het wetenschappelijk onderzoek: dit zijn enkele van de essentiële taken die hierna omschreven worden.

Onze filosofie is er een van participatieve dynamiek: groot worden samen met de vereniging; en het is door het delen van die ervaringen en door naar elkaar te luisteren dat we voortgang kunnen maken met onze eigen levensweg.

Subcategorieën

Heeft u enige opmerkingen betreft de foto’s gelieve het ons te laten weten via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Onze kantoren

Bukenstraat 7, Buken - Kampenhout 1910 - België